به میزبانی کتابخانه عمومی فرهنگ شهر حصار گرمخان؛ نشست جمع‌خوانی کتاب «حریم ریحانه» برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ از برگزاری نشست معرفی و جمع خوانی کتاب «حریم ریحانه» با حضور دانش آموزان دختر مدرسه ایمان شهر حصار گرمخان شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مریم رضاقلی زاده، مسئول کتابخانه عمومی فرهنگ گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب‌های ماه، کتاب «حریم ریحانه» نوشته نعیمه اسلاملو و جمعی از نویسندگان، کاری از انتشارات تلاوت آرامش، برای دانش آموزان معرفی شد و فصل‌هایی از این کتاب توسط دانش آموزان دختر پایه چهارم و پنجم ابتدایی مدرسه ایمان جمع خوانی شد.

مریم رضاقلی زاده اضافه کرد: کتاب «حریم ریحانه» به زبانی ساده و روان، به تبیین موضوع پوشش و عفاف پرداخته است، این کتاب یک گزینه بسیار عالی برای مطالعه دختران نوجوان و جوان است.

وی افزود: کتاب به مقوله حجاب و عفاف نگاهی جامع دارد؛ یعنی هم از منظر درون دینی و هم از منظر برون دینی به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است و می‌توان ادعا کرد که اولین دایره المعارف و اطلس پوشش و عفاف در کشور است. در این کتاب سعی شده از تمامی زوایای ممکن به موضوع پوشش و عفاف نگاه شود. شکل پرداختن به این موضوع و انتخاب گفتمانی جدید در این حوزه، از مزیت‌های منحصربه‌فرد این کتاب به شمار می‌رود.

منبع: سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها