لیگ جت با محوریت کتاب بی پرده با حجاب در مدارس دخترانه

جهاد تبیین دانش آموزی با محوریت کتاب بی پرده با حجاب؛ ویژه دختران و کتاب یک ون شبهه، برای پسران در سراسر کشور در حال برگزاریست.
لیگ جت در راستای لبیک به طرح ولی در خصوص جهاد تبیین به عنوان یک فریضه ی قطعی و فوری مبتنی بر نکات و اهداف ذیل طراحی گردیده است:
1. یکی از اصلی ترین کنشگران جهاد تبیین نوجوانان پیشران و میدان داری آنها می باشد؛ همان ‌ها که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “برکات دهه هشتادی‌ ها و دهه نودی ‌ها را همه خواهند دید”
2. یکی از مهمترین اهداف جهاد تبیین شکستن محاصره ی تبلیغاتی و خنثی سازی اغوای رسانه ای دشمن می ‌باشد. آموزش و ارتقاء سواد رسانه و کنشگری موثر در جنگ روایت ‌ها گام اول این راه می باشد.
3. کلیدی ترین راهبرد ما در جهاد تبیین راهبرد هزار فانوس، هزار مشعل می باشد تا نوجوانان با افزایش دانش و مهارت لازم بتوانند در بین همسالان خود مثل یک فانوس روشنایی بخش باشند.
لازم به ذکر است، لیگ جت با بررسی اقتضائات دوره ی نوجوانی ویژه ی گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال (متوسطه اول و دوم) طراحی شده است.
در مرحله ی اول هدف، ایجاد بستری برای ارتقاء سواد رسانه، افزایش قدرت تحلیل و یافتن توان گفتگوی تبیینی با گروه همسالان می ‌باشد.
در مرحله ی دوم هدف، تربیت کنشگر موثر (انسان رسانه) در جنگ روایت ‌ها است که علاوه بر قدرت تحلیل و تبیین، توانایی تولید محصول روایی (هنری رسانه ای) مبتنی بر فناوری روایت را داراست.
برای توانمند سازی دانش آموزان در حوزه پاسخگویی به شبهات در حوزه زنان کتاب بی پرده با حجاب معرفی شده است. دانش آموزان در گروه های 5 نفره زیر نظر مربی خود اقدام به مطالعه و مباحثه می کنند.
در پایان هم مسابقه ای از محتوای کتاب برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها