8کتاب پرفروش انتشارات تلاوت آرامش با موضوع زن و حجاب

به گزارش روابط عمومی انتشارات تلاوت آرامش؛ 8کتاب پرفروش انتشارات تلاوت آرامش که همگی با موضوع زن و حجاب هستند، تاکنون از بیش از 28هزار نسخه تا 100 هزار نسخه تیراژ داشته اند.

یک رُمان عاشقانه و یک مستند داستانی در این لیست 8 تایی دیده می­شوند و بقیه کتاب­ها به ارائه محتوائی خلاصه و در عین حال جامع و بسیار کاربردی در حوزه زن و حجاب می­پردازند.

از این 8 کتاب، کتاب حریم ریحانه به باشگاه 100هزارتایی پیوسته و 4 کتاب “بی پرده با حجاب”  و “شعار برابری در تابوت صورتی” و “کتابچه حریم ریحانه 2” و “زن، ستم تاریخی، ستم برابری” وارد باشگاه 50 هزارتایی­ ها شده ­اند.

نکته قابل توجه ­تر از آن که تیراژ این کتابها در مجموع 426 هزار نسخه است که در نوع خود شاید بی­ نظیر محسوب می شود.

بررسی­ ها نشان می­ دهد توجه به طراحی جلد و صفحه­ آرائی جذاب، مزیت­ دار بودن محتوای ارائه شده، کم حجم و در عین حال غنی بودن محتوا، دسته ­بندی های کاربردی محتوا برای مخاطبان و شاید از همه اینها مهم­ تر، پاسخ مستدل و منطقی و زبان روز داشتن برای نیازها و مسائل روز جامعه از مهمترین دلایل این استقبال قابل توجه و دلگرم کننده مخاطبان به شمار می ­رود.

لازم بذکر است انتشارات تلاوت آرامش بعنوان ناشر تخصصی در حوزه تبیین جایگاه زن در اندیشه انقلاب اسلامی و حجاب و عفاف بیش از یک دهه است فعالیت می­ نماید و تاکنون بیش از 40 کتاب منتشر نموده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها