فریضه مهم “جهاد تبیین” ؛ این بار برای کودکان

چگونه برای کودکان خود قصه ی غزه و فلسطین را روایت کنیم؟

کودکان ما با توجه به اخبارهایی که این روزها می شنوند، سوالاتی برایشان پیش می آید، سوالاتی بعضا عجیب ولی قابل توجه.

اکنون که رژیم غاصب اسرائیل بصورت وحشیانه در حال کودک کشی و نسل کشی در منطقه غزه و فلسطین و لبنان است، کودکان ما با توجه به اخبارهایی که می شنوند سوالاتی برایشان پیش می آید که گاها عجیب و برخی اوقات مهم است. وظیفه پدر و مادرها، و مربی ها این است که چهره زشت این رژیم و همچنین دلیل دفاع ما از مادران و کودکان مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را به فرزندان سرزمینمان معرفی کنیم.

کتاب “باغ من در بام غزه” اثری است که میتواند بستر گفتگو با کودکان و خردسالان را فراهم کرده و کودکانه و ایمن(عاری از خشونت و ترس) درباره جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی و چرایی مقابله با آنها بگوید.
این کتاب، به زبانی کودکانه چیستی و چرایی حضور اسرائیل در فلسطین و نحوه دفاع مردم مظلوم این کشور را روایت می کند.

این کتاب که در 15 کشور جهان ترجمه و منشتر شده در ایران به دو زیان فارسی و انگلیسی تنظیم و توسط انتشارات تلاوت آرامش منتشر شده است.

تمامی معاونین پرورشی و معلمان مدارس ابتدایی، مربیان مهد کودک، دارالقرآن‌ها و آموزشگاه‌های زبان، مربیان فرهنگی مساجد، هیئات، پایگاه‌های بسیج و پدران و مادرانی که این روزها دغدغه گفتگو با خردسالان و کودکانشان را دارند و علاقمندند آنها را از جنایات رژیم اشغالگر و بیرحم صهیونیستی آگاه کنند مخاطب این کتاب ارزشمندند تا برای فرزندانشان قصه مظلومیت کودکان غره و لبنان را بخوانند.

خوشبختانه این کتاب هم بصورت نسخه چاپی، هم نسخه الکترونیک و هم دارای نسخه صوتی در دسترس همه علاقمندان و قابل استفاده برای عموم افراد جامعه است.

کتاب باغ من در بام غزه در 33 صفحه و تمام رنگی به چاپ رسیده است. علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها